Regulament Campanie „Cadou la a 4-a Poșetă”
Pentru a răsplăti loialitatea clientelor noastre, desfășurăm pe parcursul întregului an 2025 campania „Cadou la a 4-a Poșetă”, în conformitate cu următorul regulament:
Cine poate beneficia de campanie:
- Orice client care achiziționează 4 poșete eligibile în perioada 01.01.2024 – 31.12.2025.
- Comenzile nu trebuie realizate simultan, dar trebuie să fie plasate pe același nume și prenume, astfel încât să poată fi identificate și cumulate corect.
Ce înseamnă „poșetă eligibilă”:
- Prin poșetă eligibilă se înțelege orice produs din categoriile „Poșete Casual”, „Poșete Office”, „Poșete De Ocazie”, sau „Rucsac”, disponibil pe site-ul www.posetefagaras.ro, achiziționat individual sau în cadrul unei comenzi, indiferent dacă este la preț întreg sau redus.
- Nu sunt luate în calcul comenzile care conțin exclusiv portofele, curele sau alte accesorii.
Ce cadou se oferă:
- Unul dintre următoarele produse, la alegerea clientului, în limita stocului disponibil:
- un portofel,
- o curea,
- o baretă,
- un alt produs din categoriile „Portofele”, „Accesorii” disponibil pe site.
Valoare de referință a cadoului:
Produsele oferite cadou pot avea o valoare de până la 140 lei (TVA inclus). Aceasta este valoarea maximă suportată integral de organizator pentru cadoul acordat.
Clientul are libertatea de a alege orice produs din categoriile menționate mai sus, cu condiția ca prețul acestuia să nu depășească suma de referință.
În cazul în care clientul optează pentru un produs care depășește valoarea de 140 lei, acesta va trebui să achite diferența de preț, conform indicațiilor oferite de echipa noastră.
Produsele pot fi alese doar din selecția de accesorii disponibile pe site-ul www.posetefagaras.ro, iar eventualele reduceri sau alte promoții nu se aplică asupra valorii de referință în cadrul acestei campanii.
Termen pentru revendicarea cadoului:
Cadoul poate fi revendicat în termen de maximum 30 de zile de la plasarea celei de-a 4-a comenzi eligibile. După acest termen, solicitarea nu mai poate fi onorată.
Returnarea uneia dintre poșete și condițiile campaniei:
Dacă una dintre cele patru poșete achiziționate este returnată, iar acest lucru conduce la neîndeplinirea condiției de bază (achiziționarea a 4 poșete), clientul este obligat să returneze și cadoul oferit, în aceeași stare în care a fost primit.
În cazul în care produsul cadou nu este returnat sau prezintă deteriorări, ne rezervăm dreptul de a factura contravaloarea acestuia, conform prețului afișat pe site în momentul acordării sau în cazul în care clientul solicită returnarea celei de-a 4-a poșetă și nu returnează și cadoul oferit (portofelul, cureaua sau alt accesoriu), contravaloarea acestuia, conform prețului afișat pe site în momentul acordării, va fi reținută din suma ce urmează a fi restituită clientei.
Modalitate de revendicare:
- La plasarea celei de-a 4-a comenzi, clientul trebuie să ne anunțe:
- prin mesaj pe WhatsApp la 0749 31 31 31,
- sau printr-o mențiune în câmpul de observații din pagina de finalizare comandă.
După validarea comenzilor anterioare, echipa noastră va comunica variantele de cadou disponibile.
Alte mențiuni:
- Campania este valabilă până la 31.12.2025, cu posibilitate de prelungire.
- Cadoul va fi livrat împreună cu cea de-a 4-a comandă, în funcție de disponibilitate și alegerea clientului, fără costuri suplimentare de transport.
- Produsele personalizate la cerere sau modificate conform solicitării clientului nu sunt eligibile pentru returnare în cadrul campaniei.
- Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau întrerupe campania în orice moment, printr-un anunț public afișat pe site-ul www.posetefagaras.ro.
- Campania nu poate fi cumulată cu alte beneficii sau campanii, decât în cazuri excepționale comunicate de echipă.
- Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru eventuale erori tehnice privind evidența comenzilor sau comunicarea clientului. Orice diferențe vor fi soluționate pe cale amiabilă.
- În cazul în care clienta optează pentru un alt produs din categoria accesorii (ex: baretă, curea etc.) în locul unui portofel, nu este obligatoriu ca valoarea produsului ales să atingă pragul de 140 lei. Produsul dorit va fi oferit chiar dacă valoarea acestuia este mai mică, iar diferența de valoare față de pragul de 140 lei nu se reportează, nu se returnează și nu poate fi utilizată pentru alte achiziții.
Întrebări frecvente (FAQ)
1. Trebuie să cumpăr toate cele 4 poșete o dată?
Nu. Le puteți achiziționa oricând în perioada 2024–2025, important este să fie toate pe același nume.
2. Pot alege orice produs ca și cadou?
Puteți alege orice produs din categoriile „Portofele”, „Accesorii” (portofel, curea, baretă), în limita valorii de 140 lei. Dacă doriți ceva mai scump, plătiți doar diferența.
3. Pot solicita cadoul și după câteva luni de la a 4-a comandă?
Nu. Cadoul poate fi revendicat în termen de maximum 30 de zile de la data plasării celei de-a 4-a comenzi eligibile.
4. Ce se întâmplă dacă returnez una dintre poșete?
Dacă se returnează una dintre poșete, cadoul trebuie returnat, deoarece condiția de bază (4 poșete cumpărate) nu mai este îndeplinită.
5. Se iau în calcul și comenzile cu portofele sau curele?
Nu. Doar comenzile care conțin poșete din categoriile „Poșete Casual”, „Poșete Office”, „Poșete De Ocazie”, sau „Rucsac”, sunt eligibile pentru campanie.
Data întocmirii: 1.01.2025 Versiune: v1.
